Forsendelse

Guide til indsendelse af smartphones eller tablets til reparation hos iRep.DK (forsikringskunder bedes følge instrukserne i det tilsendte infobrev)

  • icon

    Trin 1

    Download følgebrevet, udfyld alle punkter og print det ud – følgebrevet kan hentes her:

  • icon

    Trin 2

    Foretag back-up af dit data på enheden
    (iRep.DK kan ikke stilles til ansvar for tab af data i forbindelse med reparationen)

  • icon

    Trin 3

    Deaktiver “Find min iPhone”, hvis du indleverer en iPhone eller en iPad
    – vi har lavet en guide til dette nederst på denne side
    (Vi kan ikke teste, og i nogle tilfælde heller ikke reparere, iPhone og iPads, hvis ikke “Find min iPhone” er deaktiveret)

  • icon

    Trin 4

    Vedlæg det udfyldte følgebrev i forsendelsen samen med din defekte enhed

    Send kun følgebrevet og din defekte enhed inkl. batteri og intet andet. Tilbehør som beskyttelsescover, oplader og SIM-kort skal ikke sendes med

  • icon

    Trin 5

    Send pakken til vores pakkeværksted på følgende adresse:
    iRep.DK Pakkeværksted
    Banevingen 14B, 2200 København N

  • icon

    Trin 6

    Vi modtager din enhed og udfører reparationen. Vi sender herefter et betalingslink til din e-mail, og når betalingen for reparationen er gennemført, så sender vi din reparerede smartphone eller tablet retur til dig

irep-find-my-iphoneGuide til deaktivering af Find min iPhone